.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Fredagkväll


Kom nyss på att det är en vecka sedan jag träffade plutt.
För mig är det jobbigt.

Jag har tittat på idol med familjen och ätit god mat.
Nu sitter jag med mitt vita foot of africa! Inte helt fel.
2 glas, 3 glas. Sen tänkte jag nog sova. I väntan på en
mycket bättre dag imorgon!

Fick två bra nyheter idag:
1.
Pauline ska komma och hälsa på mig i Sthlm.
2. Nästa helg ska jag träffa Linnéa och mysa!

Just det ja, i Januari så ska jag till en studio i Kallhäll med
Mi och min hund o bli fotograferad till ett projektarbete.
Det ska bli intressant! Hoppas på bra bilder såklart.

Imorgon ska jag träffa Lukas i S-tuna och kanske dra ut
och mysa med folk. Får se hur pepp han är på det.

Nu: leta lägenheter och fortsätta lyssna på musik!

Trevlig kväll på er! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback