.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Underbar helg


Hejhej bloggen! Long time ago.

Jag har haft det jättetrevligt medans Josse varit här i Bålsta med
mig. Ja, Luke också såklart ♥
Det har varit hur mys som helst. Och jag tackar för många goda
skratt och festligheter!

Gud så mycket man kan komma underfull med under en vecka.
Helt galet! Har kommit fram till alldeles för mycket tror jag.
Men just nu känns allt ok.

Snart jul, hmm, åtta dagar kvar? Tillåt mig små-le.
Har inte hunnit med speciellt många julklappar kan jag erkänna.

På lördag är det julfest hemma hos Luke Skywalker. Det ska bli
möjsigt sörrni! Jag längtar faktiskt lite, Luke ska då även få en
liten surprise som han kommer uppskatta! Mhm, won't tell you now.
För jag vet att han tjuvläser min blogg. Möhöh.

Jag trivs bra med min fina iphone 4. Den har bara lyckats få sisådär
130repor, ni då? Hahaha, det är riktigt jobbigt. Tror jag ska införskaffa
ett skal. Kan vara bra!

Nej, nu ska jag lägga mig för imorgon ska jag upp tidigt och kolla in
Venus med min kära far. Möjs!

Hur har livet varit för er? Hänt något kul på sistone som jag
helt och hållet missat?
:>


Kommentarer
Postat av: Josse

tack själv!! <3

2010-12-17 @ 11:49:42
URL: http://josses.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback