.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Yeah, I pretend that the planets are like shooting stars


I could really use a wish right now.
Såg tre helt underbart fina, starka stjärnfall ikväll. Önskar bara
att plutten kunde varit med. Men förhoppningsvis så är det kanske
stjärnklart imorgon, om jag har tur.. vilket inte händer så ofta.

Imorgonbitti ska jag iväg med mami och köpa den dära telefonen
och lämna in min gamla. Skit, det blev inte av idag. Men bättre
imorgon än aldrig.. Det är lätt värt väntan!
Ska inhandla lite fler julklappar till småsyskonen då också.
Och fika såklart!
Senare på kvällen kommer Luke och myser med mig. Ska överlämna
hans "överraskning" då, det kommer bli spännande.
Man vet ju aldrig vad han ska tycka, haha! Berättar självfallet
vad det är han får när han fått det ;)

Nu är det nannedags känner jag. Och jag tror att jag ska
anordna en liten pluttig tävling här på min blogg snarast! :)
Så håll utkik! Natti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback