.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Där himlen möter jorden. där.. vi är därifrån. men härifrån ändå. på en och samma gång


”Va på din vakt
Och alltid vaken
Och om du slår
Så slå i magen”

Nu ska jag hoppa i säng, för imorgonbitti; 06.30 för att vara exakt
så ska jag till gymmet. Jag känner nu att det är så jag vill börja mina
dagar. Man kan inte känna sig mer levande efter ett träningspass.
Inte en chans. Det är så, så jag ska få fler kunder och känna mig bättre.
För om jag inte är pigg på rödbetan, hur ska då kunderna kunna vara det?

Nä, ny dag imorgon, dvs nya tag! Men innan morgondagen är här ska jag
se klart på how I met your mother. Sov så fint läsarna!



Kommentarer
Postat av: Sahar

Tack snälla sötaste du, va snäll du e :)

Åhh den va helt himmelsk :D

2010-11-17 @ 00:38:12
URL: http://sahari.se
Postat av: Sahar

Hahaha tjaa, jo.. nästan haha Det blev 1,5 bit över :D Men d gååår inte att sluta äta den

2010-11-17 @ 01:13:48
URL: http://sahari.se
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

sv: hahaha äsch då det är lugnan pucken ;).

Bättre sent än aldrig om man säger så.



Det tycker jag absolut, det är verkligen värt kan jag ju säga för man blir litegrann beroende av att sitta vid guitar hero så man lär sig en hel del om man sitter 2-3 timmar åt gången.



Fagersta är skitlitet utan några som helst möjligheter till en lyckad framtid. Så ja, jag är glad att komma därifrån och får leva tillsammans med prins(korv)en ;). Aha hahah näe jag känner väll detsamma. Fast har fått höra av många att man ska sätta kompisarna före killar. Men jag går inte miste om mitt livs kärlek för kompisar som tvingar mig välja. Dessutom hade jag flyttat förr eller senare ändå. Och man snackar väll med vissa på msn ibland... men jag har ju mitt liv här nu. Har väll inget direkt umgänge i min ålder - men jag känner Rickys kompisar och det är ju alltid något. Men har ju inte bott här så länge så det kommer väll.



Med digitaliseras så menar jag att tekniken utvecklas hela tiden och de äldre personerna som jobbar med ljudteknik kommer inte vara lika eftertraktade på olika ljudtekniker jobb. :P



Kraaam på dig

2010-11-17 @ 08:34:12
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback