.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Det är ju bara helt galet


Jag hade sju läsare igår och idag hade jag trettionio läsare. Vad hände?
Kan någon förklara det för mig? :D Det är galet kul. Åh vad kul.
För mig är det jättemånga läsare. Kihi. Finisar.

Idag har jag som sagt varit hos en bekant, busat med min valpis,
varit o handlat med lillasyster o mami. Busat med en viss pöjk. Hihi.
Det har faktiskt varit en helt skaplig dag, så här kunde ju varje dag
varit känner jag.. Varje dag skulle kunna vara frid o fröjd känner jag.

Jag tycker att man kan få må bra minst 29 dagar av 31, det är alla
värda! Verkligen alla. Det hade inte varit för mycket begärt, men sen
kommer huvudvärken, magontet, deppen, osv. Det behöver man inte!
Imorgon tycker jag att alla ska äta söndagsglass :*

NU: nintendo och sängen! Godnatt mer er. Puss!




Kommentarer
Postat av: Ida

Ser att du gillar min bild? ;)

2010-11-09 @ 17:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback