.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Ge mig tips för tusan!


Hejhopp!
Jag är tillbaka, åh nej? NEJ! WOHO!

Just nu sitter jag och äter pumpapaj och njuter. Mhm, alltså!

En fråga; VAD ger man sin lillebror som fyller 18 på fredag i present?
Ge mig lagom många tips nu. För det kan behövas :>
Ja, och varför inte ge tips på vad man kan köpa för kul julklappar? :)
Har ju trots allt en mamma, en pappa, en lillasyster och tre brödrar.
En valp och en stor hund och en katt också! Stor familj!

GLÖM INTE BORT MIN SÄLJ-BLOGG TJEJER & KILLAR! :*
EMELIE'S & PERNILLA'S (MAMI'S) FYNDBLOGG!




Kommentarer
Postat av: ANNMARY

Hej på dig! :) Man tackar! Ja jag gör bloggdesigner för 100:-

2010-11-08 @ 20:59:56
URL: http://annmary.blogg.se/
Postat av: natalies.se

då skulle ja säga att ja mer gillar att bara typ pajer, bullar o sånt men bröd är skit tråkigt att baka

2010-11-08 @ 21:29:26
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback