.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

God eftermiddag folket!


Jaha, jag har nu druckit mitt kaffe och ätit mina nutella-mackor.
Jag känner mig relativt nöjd, vet faktiskt inte.. jag som skulle ner på
gymmet har nu duschat? Jag vet inte, men jag känner mig väldigt
förvirrad! Jag borde ju ha gjort som jag hade bestämt idag.
Men nej.
Jag skulle ringt massa samtal och fortsatt skriva på listan, men jag
gjorde igenting utav det. Skäms gör jag!

Nu ska jag iallafall ner till gymmet och "kolla läget", fick mitt kort idag.
Så det är väl lika bra att kika ner inom bara.

Imorgon är en ny dag med nya tag, det kan jag lova.
Nu: mer kaffe ♥

Har ni gjort något kul/fint/speciellt denna höstiga, mörka tisdag?
Eller denna höstlovsdag kanske man ska säga..!



Jag vill ha en lika stjärnklar kväll som igår på fredag. Ge mig!
För då känner jag på mig att helgen kan bli rätt fin ändå.


Kommentarer
Postat av: matilda

gott med nutella haha!

2010-11-02 @ 19:09:37
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback