.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

GOOODIS, mjatack?


Mh, det hade ju suttit fint med lite godis. Men det hade verkligen
suttit fint med en runda ner till gymmet också.. så jag velar lite fram
och tillbaka! Tror att jag ska börja med en morgoncigg och sen får
jag se vad som händer.

Ska nog ladda batteriet till min kamera och börja lägga ut bilder här.
För när jag tänker efter så hade bloggen blivit mer "fyllig", plus att ni
hade fått se lite mer av mig. Ja, jag måste börja anstränga mig.

Trallaaala, det är minusgrader ute, väldigt kallt kan jag säga. Jag vill
verkligen inte behöva gå ut. Mer än när jag måste ta en cigg. Isch!

Vad gör man en söndag? :>


Kommentarer
Postat av: Josefine

nepp, designen har en kompis gjort till mig :D

2010-11-07 @ 14:56:06
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback