.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

I can't tell you what it feels like


Goddag!

Idag har jag jobbat för fullt, vilket behövdes eftersom jag slappat
ganska så rejält hela förra veckan! Men nu är jag igång igen.
Just det ja, det SNÖAR, igen. Woho! Hoppas att det lägger sig,
min grej är nämligen snöänglar. Okej, kanske inte.

Jag tittar på Pelle Svanslös, bredvid brasan och mejlar för fullt. Snart
är jag klar med det, sen ska jag nog hjälpa mamma med maten.
Kul dag! Speciellt när man har fått många ja från kunder.

Snart kommer Jossi upp till Sthlm, eller ja, snart och snart, men den
11:e december, dagarna går fort! Då blir det party :* Jag längtar!

Sen vill jag berätta om en filur som jag tycker om, en väldigt fin
liten filur. Åh, så fin. Ni anar inte.. Han är jättemysig och alltid jätteglad.
Kan ni gissa vem jag tänker på? :D


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: men sånt är inte kul, när man inte kan sova alltså.

Händer ganska mycket. Går estet, har massor med läxor, som aldrig förr på många många år. Spelar i ett band, fortsätter skriva låtar. Hinner inte så mycket. För nån vecka sen var jag hos bror i Stockholm och han hjälpte mig att spela in mina låtar. De blir klara efter jul:) kan jag tro.

Vad händer i ditt liv då?

aah juste, flyttat har jag också gjort!

2010-11-15 @ 19:39:35
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback