.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Mysteriet på Greveholm


Åh, mys framför brasan och mystittar på Mysteriet på Greveholm,
julkalendern från 1996. Åh! Varför har man slutat göra så mysiga
julkalendrar.. hoppas att det blir en någorlunda bra kalender iallafall.
För alla barns skull.

Nu ska jag dricka min trocadero, äta en bit mat och sedan se en
annan film med mami tror jag. Får se om det hinns med!

Förresten så spelar Hellström snart i hela Sverige, med början nu den 11:e
tror jag det var. Har ingen koll längre.. men jag är superledsen för att jag inte
kommer kunna gå. Han kommer ju spela låtar från sin nya platta :/
Aja, jag håller tummarna för att han kommer vistas på någon klubb någon gång,
någonstans i dimman. Kihi.



Jag önskar alla er fina läsare en fortsatt mysig kväll.


Kommentarer
Postat av: sanna

det är nog en av de bästa julkalendrarna jag sett! synd dem inte gör lika bra längre ..



svar: tack :* visst är han fin? hihi! jag mår bra :) du också?

2010-11-04 @ 11:37:45
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback