.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Seasons come and goes


Jag blir bara glad, haha, det är inte alls min musiksmak, men den här
låten är jättebra! :* WRITTEN IN THE STARS
Eller vad säger ni om saken?

Jag sitter och jobbar, men nu ska jag ta rast o åka o hjälpa mami med
handlingen. Måste verkligen handlas! Bröd, världens svaghet, ge mig!

Min hund piper, så att det gör ont i öronen. Åh, men han har lärt sig
att säga Mamma, haha! Gulligt? Ja. Sen när han slutat bitas så är han
finaste hunden i hela världen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Haha! xD

Ja <3

Hur mår du då? =]

2010-11-17 @ 16:48:27
Postat av: Anonym

sv: Haha! xD

Ja <3

Hur mår du då? =]

2010-11-17 @ 16:48:37
URL: http://blogg.se
Postat av: LIENE

sv: Nej tyvärr, men vi hade det trevligt iaf:) fikade också under programmets gång.

oj förlåt att jag inte sa. all estet är kul:D jag går musik.

aha vad kul:D åh är det verkligen lättare utan plugg? fast kanske inte så länge man inte hittar jobb, hmm. Jag orkar faktiskt inte gå i skolan. Eller, jag skulle föredra internetskola och personliga lektioner. Jag lär mig redan mycket på musiklektioner men tänk vad mycket man skulle kunna lära sig och på kortare tid. Men så lätt slipper man nog inte undan.

Det med studion var mest en kul grej:) om min bror var känd så, haha, eller om jag var känd.

2010-11-17 @ 19:56:10
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback