.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Snart 20:e och pengar känner jag


Åh, det är så fint när snön kommer och försvinner. Gillar det skarpt!

Imorgon ska jag jobba, så mycket jag bara kan. Sen ska jag till
Sollentuna, hör och häpna. Vad gör man i Sollentuna tänker ni? Jo,
man går på krogen, spelar tv-spel, lyssnar till vackert pianospel, dricker
vin och myser med en fin grabb! Det är något man kan hitta på i Sollentuna.
Hihi, så att ja, det blir en värd helg :*

Nu ska jag titta på Harry Potter (bakom magin..). Missade det innan idag.

Skriver mer imorgon. Woho, visst är jag väl duktig på att uppdatera? Har
blivit bättre om inget annat :)




Kommentarer
Postat av: Emelie

AWH, tack sweetie! :* :D



Men det låter ju skoj :) Ja jag går i skolan. Pluggar media och journalistik :)



Tuff bild!



Ha en fin helg!

Kram!

2010-11-19 @ 14:23:56
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback