.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Snökristaller och julshopping


Imorse lös solen jättestarkt och det fanns inte ett moln på himlen,
ändå så föll det små, små snökristaller. Det är ju pågrund av luft-
fuktigheten. Jag tyckte att det var fint! Något kyligt, men hellre så
än snöstorm.

Har varit förbi AF och skrivit in mig där nu även om jag har jobb åt
alla håll och kanter. Kan vara bra att få ALK om man skulle stå där
någon gång utan jobb. Mhm, eller vad säger vi? :)
Skönt att äntligen ha gjort det.

Om en stund kilar jag och min lilla mami iväg till kista, antagligen,
och julhandlar. Det börjar dra ihops sig mot jul nu ju.
Imorgon är det första december, dvs första luckan i julkalendern,
hihihi! Mysigt!

Måste kila, men ha en underbar dag i snöyran!


En liten look-a-like bild på Pippin, my love!


Kommentarer
Postat av: Ida

MÅSTE SES SNART!



Hihi har ju inte träffat din lila sak än och inte dig heller på ett tag. Får ta och fika eller nåt. Verkligen snart. Kram I miss you ejm! <3



Och tack, jag försöker satsa på fotograf men det kommer ta tid. Och inte så kul alltid. Hihi :P

2010-11-30 @ 22:37:08
URL: http://diniida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback