.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Snön smälter


Godmorgon!
Snön börjar smälta men jag vet ju från säkra källor att det kommer
börja snöa i eftermiddag igen. Vilket är nice för Luke kommer hit
idag. Och jag hoppas ju att vi kan göra snöänglar då :* och sen
tänkte bjuda honom på glögg. Om nom, äntligen liksom. Det är ju
faktiskt november.

Ah just det, min lillebror fyller arton på fredag. Har någon, någon
idé om vad man kan ge honom?
För jag har inte den blekaste.
Har köpt ett roligt kort, that's it. Tradigt.

Nu ska jag fortsätta jobba, men det är alltid fint att blogga lite då
och då :> Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Anonym

- vilken vacker bild!

2010-11-10 @ 14:39:47
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: fifi

Åh, vilken vacker bild, sagolik!



Ja, nu vet jag att varken sprutor eller blodprov är livsfarligt, så nästa gång ska jag inte jaga upp mig i onödan :)



kram

2010-11-11 @ 20:06:03
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback