.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Var nöjd med allt som livet ger


Jag vaknade sent idag. Det måste bero på vintern. Kylan. Jag vet
då inte. Men nu är den här dagen.. bortblåst? Nej. Jag ska se till
att göra något fint av den. Det blev inte att gå till arbetsförmedlingen
iallafall. Men det kan jag göra imorgon!

Vad har ni hittat på idag? Ni som är vakna!? :D

Hoppas att vi ska tända första adventsljuset idag, för vi gjorde inte det
igår. Alla var trötta och ingen kom ihåg! Hmm..

So long.


Kommentarer
Postat av: Roxanne

Hej!

Ja jag vet hur det är, jag jobbar ju konstant också. Man blir lite skadad av det ;-)

Just nu är jag sjuk, men annars bra. Och vad kul att du blitt kär. Är ni tillsammans?? :-)

Puss

2010-11-29 @ 19:31:16
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback