.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

And i beg, please don't go


Nu sitter jag och är hundvakt till min lilla valp.. som ska ha 100% uppmärksamhet
hela tiden. Åh, ja jag jobbar så gott det går iallafall. Behöver duscha.. åh.
Mamma är på möte, så jag känner mig lite stressad. Måste fixa lite mer teori idag
också. KÄNN STRESSEN! Har 18 dagar på mig att klara skiten. Mhm.

"För alla gånger som vi dansat, och sjungit med fast ingen kan.."
Tralala, det låter rätt fint när jag sjunger idag *happy face* :> "Jag gjorde det bara
för dig.. tralalla." - Familjen, Robyn, Hoffmaestro. Görbra!

Jag mår jättekonstigt just nu, tror jag behöver komma ut och festa! Fest någon?


Kommentarer
Postat av: Malin;

FEST JATACK! attans att du ska bo längst ner i landet ungefär - är gälet sugen på en riktig fylla med skavsår på knäna, träningsvärk i benen och ont i fötterna!



(för att parta med dig var ju himla kul; blev ju en mycket ful tygpåse rikare på köppen)



äh puss!

2010-10-08 @ 16:56:36
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback