.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Du gillar cykeln & ciggen mer än livet


Jag är ganska B just nu, lyssnar på Jason Derulo. Haha. Rätt b va?
Dricker red bull, äter kit kat och ska laga mat snart. JUST DET!
Har ni alla missat att jag blev biten av världens mest gigantiska
råtta igår i djuraffären? AJ. Aj. Aj. Det är svullet..

Nu ska jag spela mitt facebookspel, sen hoppa in i duschen så
att jag är fräsch inför kvällen, man vet ju aldrig vad som händer
ikväll! Men det är mys. Kanske sitter jag här.. never know.


Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Sv: haha nej jag använder inte läppstift?

Jag redigerar mina bilder med färg, inget annat. :)

2010-10-09 @ 16:45:20
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback