.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Ett fint coldplayband på tv som väcker känslor


ÅH! Jag satt precis med tårar i ögonen när jag såg på mtv, där det var en
"dokumentär" med coldplay under en konsert. Jag ville bara gråta eftersom
jag känner så starkt för det bandet. Har otroligt många minnen till coldplay.
Varje låt har flera minnen. Alla rader med text har mening som rör mitt liv.
Åh. Älskade Coldplay. Finaste, älskade ni. Jag känner mig som 15 igen.

Nu lägger jag mig en fredag som den här och läser lite mer teori sen sover hon.

Come up to meet you, tell you I'm sorry.. you don't know how lovely you are.
Tell me your secrets and ask me your questions, aww let’s go back to the start.. ♥

Förövrigt är jag så jäkla lycklig. Såhär ska det vara. Livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback