.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Hej & välkommen, god dag, eller god eftermiddag!


Alltså blö. Den här dagen... jag vet inte. Helt ok ändå.
Men det kunde gått bättre idag, jävla skit. Det är precis som att
en högre makt har bestämt att jag inte ska få klara det förrän sista
dagen liksom. Isch! Men jag håller tummarna för mig själv.

Välkommen till min nya prenumrant! Man blir ju lite nyfiken och funderar
över vem du kan vara. Men! Det kanske är en hemlis, vad trevligt iallafall.
Mycket trevligt, vi kunde ju lagt till varandra om du sagt vem du är :* heh.

Just det, jag, mami och emil åkte in i Sveriges största godisbutik idag. Vette
sören vart den låg, men det var påväg hem från Västerås iallafall. Kihi.
Så nu har vi godis till alla barnen på alla-helgona! :)

Nu ska fröken E fortsätta laga mat, för det var det jag höll på med tills jag
kom att tänka på stackars bloggen. Den måste känna sig ensam ibland, jag
skriver nästan aldrig i den längre. Hm! Skärpning Emelie & Pippin! (Hunden)
MENNN!! Jag kan ju faktiskt inte hjälpa det, Pip tar all min tid, dumma bebis.
Hahah :* ne, i love him! Puppy-love!!! n__n

Nu så. Ha en fortsatt trevlig eftermiddag, I'll be right back!

Förresten, tänkte bara visa mina fantastiska arbetstider som jag
självfallet kommer att ändra snarast möjligast! Hahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback