.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Kanelbulls-bak.. tralaala. En bruten axel - ja, det är ju vardagsmat!


Jaha.. vad kan jag säga? Dagen har varit jättebra.. verkligen! MEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
När jag kom hem från jobbet så hade mamma gjort två satser bulldeg, plötsligt så
ringer min lillebror skrikandes och har jätteont! Mamma får panik. Min lillebror Emil
säger att han råkade styla inför tjejen och trillade hårt mot sin axel. Jaha..
Ja, den är bruten såklart! För andra gången. Helt klart så är den bruten igen! Det blev
att åka fort, fort, fort till sjukhuset i enköping, där min mamma och han fortfarande är.
Jag har ingen aning om hur det går, men jag hoppas att det går bra. Annars måste
han operera axeln, i och med att det hänt innan. ÅH! *håller tummarna*

Nu är alla bullarna klara och jag är så jäkla trött, eftersom jag fick baka allting själv.
Aja, förståligt. Men jag har ju mer jobb att göra, jag kan ju inte bara lägga mig och
sova, som jag mest av allt hade velat. Hmm..

Jag återkommer! Hur har er dag varit?


Här får ni en liten bild på världens bästa! Han har gjort hela min eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

SV: härligt!

nej, jag fick veta för typ en timme sen att det är kanelbullens dag (?), så jag har inte käkat någon bulle... :(

2010-10-04 @ 20:43:07
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: Roxanne

Jag jobbar på ett uteställe som heter Filial. Står i bar, plockar, tar betalt och städar. En allt i allo helt enkelt :-)



Oooh, vad har du för tatueringstankar då? :-)

Jag vill göra lite pinuppor, lite oldschool och katter ;-)

Puss

2010-10-04 @ 22:53:54
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback