.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Måndag och jag mår illa, inte sjukilla utan mes-illa.. ungefär


Jag är så SJUKT trött, har sovit 6h, jag behöver minst 8h för att jag ska känna mig
någorlunda ok. Idag ska jag iväg.. omg it's monday!!! Drar till västerås och skriver ett
litet test, ehehe. Nervöst, ja lite!

Nu hade jag tänkt sova en stund innan jag pluggar det sista inför provet. Det är för
kallt ute, annars hade jag satt mig ute och tänt en cigg och njutit av höstsolen! Lätt..


Undrar hur den här dagen kommer att sluta, antagligen Sådär. Jag återkommer!
Sov gott, eller jag menar god morgon folks!


Kommentarer
Postat av: Amanda

SVAR: Tusen tack! :)

2010-10-18 @ 18:41:06
URL: http://amnnda.blogg.se/
Postat av: Roxanne

Oooh, jag som älskar sugrör, underbar bild :-D



Hehe, nej jag och mannen bor ej ihop. Men vi har pratat om det, men får dröja, vi har ju hela livet på oss. Dessutom flyttar jag in i min nya lya nästa måndag ;-)

Puss

2010-10-21 @ 20:25:31
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback