.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Nackspärr på en tisdag


Sitter och lyssnar på; so you do [Slimi Jimi Bubby Boy] ♥
Helt underbar låt, får alltid olika känslor när jag lyssnar på den här.

Idag har det inte blivit så mycket jobb för jag har så fruktansvärt ont i min
nacke, sen har jag feber (pricken över i:et..). Jag har ont i kroppen kan jag
säga, bara det räcker.
Jag måste börja träna igen, min kropp faller sönder. Körkortet måste jag också
fixa typ nu? Jag har brottom med det känns det som.

Bullarna blev goda igår. Min lillebror hade bara brytit nyckelbenet, men det ligger
flisor i kroppen som kanske måste opereras ut. Vi får väl se. Isch!

Nu: laga tikka masala! om nom nomnom. Har ni smakat den maten?
Blir alltid lika gott, extra gott om man är riktigt hungrig.

I'll be back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback