.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Shoppat tralala, varit på lekland m.m.


Hej hopp hallå tjena hej hej!

Idag har varit en alldeles för lång dag.. åh. Och nu på kvällen blev jag helt
förälskad av en kille. Okej, kanske inte förälskad. Men förtjust! Oh my.

Idag införskaffade jag två par vantar, en mössa/halsduk (två-i-en), ett fint
halsband m.m. Från Lindex faktiskt. Dom har fått in fina grejer nu till hösten!
Kan lägga ut lite spexbilder på mig och prylarna i dagarna.

Nu ska jag plugga & mysa med Pippisen, min valpis.

Godnatt fina läsare ♥


En schysst profilbild på mig och min mami i somras. Hah! *fick något i halsen*

Just det ja, en låt också: Sebastian Wijk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback