.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

"Usch o fy o blä" - Bill & Bull


JAG HAR GALET ONT I HUVUDET! Migrän? Tror jag.. Måste nog gå och
lägga mig nu för det känns som att huvudet kommer sprängas snart.
Men ville uppdatera bara för att.

Min lilla hund ligger och nannar bredvid mig, ska lägga över honom i sin
egen säng nu. Kan ju faktiskt ske en olycka på natten i soffan. Och det
vill jag inte!

Jag ska upp 06 imorgon och fixa iordning mig, sen ut och äta frukost nere
på stan och vidare till alla kunder i det yngre centrum. Ni förstår, vi har två
centrum där jag bor? Ett gammalt och ett nytt!? :D Aja, det är väl mysigt
och praktiskt för den delen.

Jag har läst teorin. Jag är duktig. Jag har brottom. Jag ska fixa det!!!!!

Sov gott läsare ♥


Kommentarer
Postat av: Roxanne

Drick massa vatten när du har huvudont, det kan vara vätskebrist. :-)



Mysigt med en sådan liten vovve! Vad är det för ras? Namn?? :-) Djur är ju så fantastiska! Och du, vad jobbar du med?

Jadu, jag tränar, umgås, spelar spel, bakar och jobbar på helgerna. Försöker få in en massa mys med mannen på det också. Svårt ibland. Men brukar bli lite på kvällarna innan vi går och lägger oss :-)

Puss

2010-10-14 @ 07:26:10
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback