.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Hej hej hallå puddingar!


Det var inte igår! Som vanligt.. jag är sämst med bloggandet. I know.
HUR HAR NI DET? Hur mår alla? Vad händer i livet? :) ♥

Nu är det såhär att jag och min mamma äntligen har öppnat får fyndbloggis!
NI MÅSTE TA ER EN TITT: http://fyndbloggis.blogg.se :*
Skriv gärna vad ni tycker och kom ihåg att där går det hur bra som helst att
pruta på alla grejer.

Nu har jag haft min hundvalpis i snart två veckor, på fredag. Åh så fin han är.
Min lilla bäbis; Merry Pippin heter han. Lägger upp en liten bild!

Pip

Nä, nu ska vi ut o gå en lång promenad. Det mår sånna små bäbisar bra utav!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback