.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Såhär på kvällskvisten


Jag börjar bli riktigt trött nu.. och klockan är fortfarande bara barnet.
Men jag har faktiskt jobbat och stått i idag. Har skrivit ner alla företag
som jag ska ringa upp, skrivit en liten presentation om mig själv och sen
har jag försökt komma på en del frågeställningar som kan uppkomma. Men
jag vet faktiskt inte riktigt hur allt det här fungerar. Jag försöker fatta,
innan måndag ska jag ha koll på allt inom det här med reklamannons som
jag ska sälja! Det har jag bestämt mig för! :)

Just det ja, haha! Jag fick oväntad lön idag, som jag inte ens visste skulle
komma. Välbehövligt ja, jo men visst. Det var inte lite pengar heller, utan
relativt bra faktiskt. Nöjd Emelie!
Nu kan jag köpa lite grejer till min lilla valpis! ♥

Jag längtar till julen mina vänner, det har jag gjort hela dagen idag. Mycket!
Riktigt mycket. Tänk er alla glittriga lampor, glitter överallt, skimmer i snön,
julmust, julljusstakar! Åh, så mysigt!
Längtar inte ni?



Ps. Ni har väl inte glömt bort
Fyndbloggen va!? :* Ds.

Kommentarer
Postat av: Neha

Jag har proteser, om det räknas

2010-09-30 @ 21:47:10
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: nath

Hihi ja visst är det!? ;P



Jag gör väl inte så mycket nu för tiden to be honest. Dreaming. Du då? :)

Jag tycker DEF att vi ska planera en reseträff! Det är bara att ringa anyday, är hemma. :D An I miss yah to! <3

Tack så mycket. Ja det är bara att säga till så hjälper jag dig med din layout :D

Har haft msn hur länge som helst nu jue ^^ Although, jag står nästan alltid som offline. Men jag är där, det är bara att skriva ^^

2010-09-30 @ 22:19:18
URL: http://www.bubblewrappedheart.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback