.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

You said "it's just like a full moon"


Imorgon flyttar jag till Oslo. Wohooo!
Alltså, det kommer att bli en sådan upplevelse, inte lik någon annans.
Jag längtar jättemycket. För er som inte vet ska jag dit och jobba,
leva, se nya saker och njuta.

Idag ska jag bara övningsköra med babe och mami, handla lite vårskor
och något till Lukisen. Sen packa såklart, flyget går väldigt tidigt från
Arlanda, så att!!

      
Lite mysiga vår/sommarbilder, till er. Må gott. Vi hörs snart igen!

Emelie

Kommentarer
Postat av: Ida

WHAT!? Omg då kommer vi verkligen aldrig ses ju :(

2011-05-04 @ 17:04:06
URL: http://diniida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback